marți, 3 martie 2015

Chocolate brownie cookie hummingbird



Ciocolata...obesesia multora..fericirea altora...continua seria de biscuiti cu ciocolata.ca doar carti cu retete fara numar am destule.
Vin din cartea celor de la hummingbird doar pentru ca salivam la poza din dreptul paginii cu double chocolate cookie...cei care poseda cartea o sa vada ca nu seamana cu ce se prezinta in carte...dar am respectat intocmai pasii si cantitatiile... dupa cum se spune sa nu judeci o carte dupa coperta ci dupa continut si i am facut .si au iesit choco addictive...very good brownie in a cookie...cred ca am spus cam tot ce trebuia despre ei...
Ingrediente pentru 12 bucati de 50 de grame fiecare
50 grame de unt
225 grame ciocolata 86%
2 oua mari(100 de grame fara coaja)
110 grame de zahar alb(170 de grame de zahar brun cere reteta)
85 grame de faina
1/2 lingurita de praf de copt

170 :12 minute(reteta sugereaza intre 10 si 15 minute pana se crapa la suprafata si devin glossy ceea ce nu s-a intamplat si in cazul meu)

Ciocolata si untul se topesc la bain marie.Zaharul se bate bine cu cele doua oua.Se adauga amestecul de cioco si unt caldut si se omogenizeaza.Apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt.
In reteta se cer si alte 225 de grame suplimentare de ciocolata pentru a fi adaugate in amestec dar eu am pus nuci si stafide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu